Česta pitanja
Što napraviti ako moja svjetiljka ne radi?
Prva stvar koju biste trebali napraviti je zamijeniti stare baterije novima. Ako vaš model radi na punjive baterije, provjerite jesu li napunjene. Pobrinite se da su baterije pravilno umetnute u kućište (plus pol na +, a minus pol na -) i da je ostvaren kontakt na polovima.
Ako vaša svjetiljka ni tada ne radi, molimo vas da se obratite prodajnome mjestu gdje je svjetiljka kupljena, ili da popunite naš kontakt obrazac koji možete pronaći ovdje.
Mi ćemo provjeriti podliježe li vaš kvar garanciji.
Svjetlo na mojoj svjetiljci je počelo slabjeti ili treperiti - što to točno znači?
Pobrinite se da kontakte unutar kućišta vaše svjetiljke održavate čistima.
Ako nakon čišćenja kontakata na polovima i zamjene starih baterija novima svjetiljka i dalje ne radi, molimo kontaktirajte prodajno mjesto na kojem je svjetiljka kupljena ili nam se obratite putem kontakt obrasca za reklamacije koji se nalazi ovdje. Nakon što popunite i pošaljete obrazac, naša korisnička podrška pobrinut će se da se kvar otkloni u najkraćem mogućem roku.
Ako svjetiljka neće biti korištena neko vrijeme, potrebno je izvaditi baterije iz svjetiljke i spremiti/skladištiti ih odvojeno.
Je li štetno svijetliti nekome direktno u oči?
Svjetiljke nisu napravljene da bi se njima svjetlilo direktno nekome u oči.
Da, štetno je - nikad s Ledlenser svjetiljkom nemojte nekome svijetliti u oči.
Svjetlost koja dolazi iz naših LED svjetiljki prelazi spektar valnih duljina koje naši oči prepoznaju kao svjetlost. U spektru svjetlosti kojemu su ljudske oči redovito izložene zastupljene su ultraljubičaste zrake (UV) i infracrvene zrake (IR). Ako smo njima izravno izloženi, ove ljudskom oku nevidljive zrake predstavljaju značajnu opasnost za naše oči.
Neke od funkcija vaše svjetiljke više ne rade - što učiniti u tom slučaju?
Neki Ledlenser modeli kao npr. M- serija i MT serija mogu biti programirani.
Kako biste programirali svoju svjetiljku potrebno je pročitati brzi vodič (Quick User Guide ili Smart Instruction Card) koji ste dobili u pakiranju uz svoju svjetiljku.
Kako registrirati proizvod i ostvariti garanciju od 7 godina?
Kupnjom Ledlenser proizvoda stječe se 5 godina garancije. Kako bi se ostvarile dodatne 2 godine garancije, potrebno je registrirati svoju svjetiljku putem serijskog broja i registracijske kartice.
Kako se registrira proizvod?
Svaka Ledlenser svjetiljka na sebi sadrži vlastiti serijski broj, a unutar pakiranja svake* svjetiljke nalazi se registracijska kartica.
Na kartici se nalazi QR kod koji je potrebno skenirati čitačem kodova na vašem pametnom telefonu.
Ukoliko ne posjedujete pametni telefon s čitačem koda, potrebno je upisati link koji stoji ispod QR koda u pretraživač na vašem računalu (npr. Chrome, Mozilla, Edge, Explorer).
Nakon toga potrebno je samo slijediti upute - unijeti svoje osobne podatke**, serijski broj svjetiljke i još nekoliko osnovnih podataka vezanih uz svjetiljku i njeno korištenje.
Tako ćete u svega par koraka uspješno registrirati proizvod, odnosno produžiti svoje jamstvo na 7 godina***.
*osim A, E i K serije
**podaci ostaju pohranjeni i sigurni te se čuvaju isključivo za eventualne potrebe korištenja prava navedenih u jamstvenom listu i ne koriste se u druge svrhe
***uz obavezno predočenje računa