Servis i garancija
Svi proizvodi koje smo razvili prošli su posebna testiranja. Ime Ledlenser mogu nositi samo proizvodi koji mogu izdržati najzahtjevnije uvjete. Budući da smo sigurni u kvalitetu svojih proizvoda, nudimo jamstveni rok do 7 godina za sve Ledlenser svjetiljke. 2 godine garancije stječe se kupnjom proizvoda, a dodatnih 5 godina, registracijom serijskog broja proizvoda na web stranici proizvođača do 12 tjedana od datuma kupnje.
Jamstvo
Mi, u Ledlenser Hrvatska, poduzimamo mnogobrojne mjere kako bismo osigurali da vaša svjetiljka ima dugogodišnju i pouzdanu uslugu servisa. Ako vaš proizvod ima nedostatak u materijalu ili izradi, ne brinite. Unutar našeg 2-godišnjeg jamstva ili 7-godišnjeg, ako je proizvod registriran, rado ćemo ga popraviti ili zamijeniti proizvodom jednake ili veće vrijednosti. Ovo jamstvo ne obuhvaća zlouporabu, prepravke, krađu, gubitak ili nerazumno korištenje vašeg Ledlenser proizvoda. Ovo jamstvo pokriva samo prvobitnog vlasnika i ne odnosi se na futrole, dodatke, tisak ili oštećenja na površinskom premazu.
1. Uvjeti
Načelno, dajemo dvogodišnje jamstvo proizvođača na sve proizvode (sedam godina ako je proizvod registriran) od datuma kupnje. Iz ovog su jamstva isključeni proizvodi serija "Solidline", Ledlenser K1 i Ledlenser K2. Jamstvo se ne odnosi na alkalne baterije, držače, torbice, daljinske prekidače, filtere boja, tisak ili površinske premaze. Punjive baterije imaju jamstvo od 24 mjeseca. Reklamacije obuhvaćene ovim jamstvom vrijede samo ako proizvod nema znakove oštećenja ili habanja uzrokovanih uporabom koja se razlikuje od pravilne uporabe tj. one kakvu je proizvođač propisao. Reklamacije su također valjane samo ako proizvod nema nikakve znakove popravaka ili prepravaka od strane kupca ili servisera koji nisu ovlašteni od strane proizvođača. Štete uzrokovane baterijama koje su iscurile, ne predstavljaju kvar proizvoda. Kako bi prijavili takvu štetu, obratite se proizvođaču baterija. Jamstvo obuhvaća samo zamjenu i popravke. Reklamacije koje nisu obuhvaćene jamstvom– posebno naknada štete - isključene su i nisu dio jamstva. Jamstveni rok neće se produljivati niti obnavljati u slučaju servisiranja proizvoda u sklopu jamstva.
2. Reklamacije
Ako se na vašem proizvodu unutar jamstvenog roka pojavi nedostatak, obratite se odgovarajućem predstavniku u vašoj zemlji i predočite im originalni dokaz o kupnji (na kojem se navodi datum kupnje i naziv trgovca). Troškove slanja pošiljke snosi kupac/pošiljatelj. Pošiljke koje je potrebno platiti prilikom preuzimanja (pouzeće) nećemo preuzeti. Servisirani proizvod ćemo vratiti pošiljatelju o našem trošku.
3. Jamac
Jamac je Ledlenser GmbH & Co. KG (Ledlenser), Kronenstr. 5 - 7, 42699 Solingen, Germany.
4. Jamstveni servis
Ovo jamstvo vrijedi u skladu s ugovornim ili zakonskim obvezama prema trgovcu, a u skladu sa zakonom Republike Hrvatske. Također, možete ostvariti svoja prava u odnosu na navedeno.
5. Troškovi
Usluge zamjene ili popravaka izvršene unutar jamstvenog roka se ne naplaćuju. Ovo ne uključuje troškove poštarine. Ako podnesete reklamaciju i proizvođač ili odgovorna služba za korisnike, nakon provjere proizvoda, utvrde da nema nedostataka ili da je reklamacija nevažeća zbog jednog od gore navedenih razloga, zadržavamo pravo naplatiti naknadu za uslugu poštarine. To se ne primjenjuje ako u danim okolnostima niste mogli znati da je reklamacija nevažeća.
6. Ovo jamstvo vrijedi širom svijeta i podliježe zakonima Savezne Republike Njemačke.